Skrypty Dla Adminów: Różnice pomiędzy wersjami

Z PolanieOnLine
Skocz do: nawigacja, szukaj
(Utworzono nową stronę "{{PolanieOnLine Top Strona Nawigacja|GMow}} {{PolanieOnLine menu dla GMow}} == Ogólne Informacje == Administratorzy wysokiego poziomu mogą wywoływać skrypty w grz...")
 
Linia 1: Linia 1:
 
{{PolanieOnLine Top Strona Nawigacja|GMow}}
 
{{PolanieOnLine Top Strona Nawigacja|GMow}}
{{PolanieOnLine menu dla GMow}}
 
  
  

Wersja z 00:00, 20 cze 2019

Zagraj w  PolanieOnLine


PolanieOnLine 1.00

{{{3}}}

{{PolanieOnLine menu dla {{{2}}}}}

Możesz znaleźć główny PolanieOnLine Gameserver na https://polanieonline.eu.


Ogólne Informacje

Administratorzy wysokiego poziomu mogą wywoływać skrypty w grze za pomocą /script-komenda:

/script [-execute|-load|-unload] nazwa_skryptu [params]

Domyślną akcją jest execute, po prostu wykonuje skrypt. Jeśli użyjesz load, wtedy wszystkie modyfikacje wykonane przez poprzednie wywołanie tego skryptu zostaną usunięte. Możesz usunąć wszystko, co zrobił skrypt, wywołując go za pomocą unload. Execute jest skierowany do administratorów, podczas gdy load/unload jest dla programistów. (Ale administrator może chcieć usunąć wszystkie przywołane potwory na wypadek, gdyby niektóre przeżyły atak i uciekły).

Tak jak w przypadku każdej akcji administratora, wywołanie skryptów jest rejestrowane. Nie nadużywaj tego.

Skrypty i parametry

Znaki Admina

/script AdminSign.class strefa x y tekst
Umieszcza znak z napisem tekst w strefie w (x, y). Pierwsze trzy parametry mogą być "-", aby umieścić znak obok administratora.
/script AdminSign.class list
Wyświetla wszystkie znaki utworzone przez administratorów
/script AdminSign.class del numer_znaku
Usuwa znak z danym numerem (patrz list)

Zmiana Stanu Zadania

/script AlterQuest.class nazwa_gracza nazwa_zadania stan
Manipuluje stanem gracza. Pomiń stan, aby usunąć zadanie.

Menedżer Zakładów

Ten skrypt wzywa NPC, który będzie zbierał i płacił zakłady podczas rajdu:

/script BetManager.class accept przeciwnik1 przeciwnik2 ...
Przywołuje NPC i pozwala na akceptację zakładów przeciwnik1, przeciwnik2, ...

Następnie gracze mogą obstawiać, mówiąc:

  • bet 50 szynka on fire
  • bet 5 ser on water
/script BetManager.class action
Game Master rozpoczął akcję zamykającą czas obstawiania
/script BetManager.class winner przeciwnik
Po tym, jak Game Master musi powiedzieć NPCtowi kto wygrał:

NPC poinformuje wszystkich graczy o wynikach i przekaże je zwycięzcom:

  • mort postawił 50 szynka na fire i wygrał dodatkową 50 szynkę
  • hendrik stracił 5 ser stawiając na water

Notka: Zakłady są możliwe w „stanie bezczynności rozmowy”, aby umożliwić interakcję dużej liczby graczy w krótkim czasie.

Głęboki Przegląd

/script DeepInspect.class nazwa_gracza
DeepInspect sprawdza gracza i wszystkie jego przedmioty oraz sloty (z wyjątkiem osobistych, takich jak !buddies i !ignore)

Upuść Przedmioty Gracza

/script DropPlayerItems.class nazwa_gracza [ilość] nazwa_przedmiotu
Wyrzuca określoną ilość przedmiotów z gracza.

Wyszukiwanie Podmiotu

/script EntitySearch.class cname <nazwa_potwora>
Pokaż liczbę określonych punktów odrodzenia <nazwa_potwora> dla każdej strefy.
Strefy z zerem nie są wyświetlane.
/script EntitySearch.class nonrespawn
Pokazuje lokalizacje wszystkich stworzeń, które nie odradzają się, na przykład stwory przywołane przez GM, stwory w Deathmatchu itp.
Owce i zwierzęta domowe są ignorowane.
/script EntitySearch.class zname <nazwa_częściowej_strefy>
Pokazuje wszystkie nazwy stref, które zawierają <nazwa_częściowej_strefy> i pokazuje wszystkie punkty odrodzenia istot w każdej z tych stref.

Naprawienie DM

/script FixDM.class nazwa_gracza
* Jeśli gracz zabił wszystkie 10 stworzeń w deathmatch, ale asystent nie daje zwycięstwa, skrypt ten pozwala graczowi na zwycięstwo.
* Administrator powinien sprawdzić, czy jest to możliwe, a następnie uruchomić skrypt. Gracz zostaje poinformowany, że może wygrać. Następnie zdobędą swój wynik i zwiększą hełm, a gniazdo zostanie zmienione, tak jakby asystent od razu to zrobił.
* Jeśli gracz kłamał lub pomylił się, tj. Stan został już ukończony lub nie istnieje, skrypt informuje administratora, który go uruchomił i nie zrobi nic dla gracza.
* Jeśli gracz uratował się przez pomyłkę, skrypt ustawia stan zadania na zrobiony, aby gracz mógł odejść w razie potrzeby, ale hełm musi być naprawiony ręcznie, w zależności od potrzeb.

Lista NPC

/script ListNPCs.class
wymienia wszystkie NPC i ich pozycję

Wyloguj Gracza

/script LogoutPlayer.class nazwa_gracza
odłącza gracza od gry

Krzyczenie NPC

/script NPCShout.class nazwa_npc tekst
nazwa_npc KRZYCZY: tekst

Krzyczenie NPC dla tylko jednej Strefy

/script NPCShoutZone.class nazwa_npc strefa tekst
nazwa_npc KRZYCZY: tekst dla graczy w danej strefa. Użyj "-" w miejscu strefy, aby stała się twoją aktualną strefą.

Plaga

/script Plague.class ringcount nazwa_potwora
przywołaj do siebie dużą liczbę nazwa_potwora. Pamiętaj, że ringcount musi być poniżej 3, aby klienci nie zginęli z powodu błędu OutOfMemoryError.

Gdzie Znajdują się Gracze

/script WhereWho.class
Mówi Game Masterowi, gdzie są wszyscy gracze. Pomaga to zdecydować, czy wykonać plagę.

Przenośna Barmanka

/script Maria.class
Przywołuje Marię, która sprzedaje jedzenie i napoje. Odłóż ją po użyciu, teleportując siebie na int_admin_playground i ponownie wykonując skrypt lub użyj -unload

Zresetowanie Slota

/script ResetSlot.class nazwa_gracza slot
Resetuje nazwany slot, taki jak !kills lub !quests lub !features. Przydatne do debugowania. Używaj ze szczególną ostrożnością na głównym serwerze.

Restart Serwera

/script ServerReset.class
Użyj go w sytuacji awaryjnej, aby wyłączyć serwer. Jeśli zostanie uruchomiony w pętli, zostanie przywrócony, w przeciwnym razie pozostanie wyłączony. Jeśli to możliwe, należy ostrzec graczy, aby się wylogowali i dali im trochę czasu. Należy pamiętać, że zabija serwer w zły sposób, nie wykonując czystego zamknięcia.