Kontrybutor Zadań PolanieOnLine
Zadania PolanieOnLine
Czasami ludzie mają bardzo dobry pomysł, ale nie wnoszą go, ponieważ obawiają się, że stworzenie questu jest bardzo trudne, może wymagać głębokiej znajomości programowania komputerowego. A innym razem ludzie, którzy wiedzą o programowaniu komputerowym, chcieliby zakodować quest, ale nie mają dobrego pomysłu.
Ta strona chce połączyć ludzi z różnymi umiejętnościami, aby tworzyć nowe i interesujące zadania. Począwszy od pierwszego wstępnego pomysłu do zrealizowanego zadania, które jest dobrze przetestowane i zabawne.
Jeśli nie masz pewności co do czegoś, zgubiłeś się lub po prostu chcesz porozmawiać o POLu, dołącz do #polanieonline i zapytaj. Ten kanał jest naprawdę przyjazny i pomocny.
Przegląd
Poniższe tabele przedstawiają kroki, w których misje są zwykle tworzone. Kroki opisano szczegółowo poniżej.
# | Umiejętności | Dokument | Opis |
---|---|---|---|
1. | Kreatywność | pomysły | Wszystko rozpoczyna się od pomysłu |
2. | Kodowanie | kodowanie | Programowanie zadania |
3. | PolanieOnLine | testowanie | Wykonywanie zadania na serwerze testowym z logiem czatu |
4. | Kodowanie | testowanie | Test automatyczny |
Wszystko rozpoczyna się od pomysłu
- Widzisz starego już oraz pijanego żołnierza.
- Widzisz na służbie starego już żołnierza. Chce napić się piwa, ale nie może opuścić swojego stanowiska i dlatego prosi gracza o kupienie go dla niego.
Te pytania mogą pomóc w uzupełnieniu przydatnych informacji:
- O co chodzi w zadaniu?
- Do jakiego świata miałoby to pasować?
- Którzy NPC powinni wziąć udział w tym zadaniu?
- Jaka powinna być nagroda?
- Czy zadanie można wykonać tylko raz czy wielokrotnie?
- Czy potrzebne są nowe przedmioty lub potwory?
Programowanie zadania
W Kodowanie Zadania PolanieOnLine znajduje się samouczek, który wyjaśnia, jak napisać mały program komputerowy do zadania.
Wykonywanie zadania na serwerze testowym z logiem czatu
Najlepsze dzienniki czatu dla zadań to te, które badają wszystkie możliwe opcje zadania.
Na przykład powiedz, że masz już przedmioty, które powinieneś pobrać, chociaż nie jest to jeszcze prawda. Odrzuć quest po raz pierwszy i wróć później, aby go zaakceptować. Spróbuj poprosić o ponowne rozpoczęcie questu, gdy już się skończy, tego rodzaju rzeczy.
Spróbuj zagrać głupiego i zmylić NPC, zadając głupie pytanie, które może go zmylić.
Powiedz „Cześć”, kiedy chcesz zakończyć rozmowę, jeśli NPC nadal słucha - nie pozwól mu po prostu odejść.
Test automatyczny
W Testowanie Zadania PolanieOnLine znajduje się samouczek, który wyjaśnia, jak utworzyć automatyczny test.