PolanieOnLine Domki

Z PolanieOnLine
Skocz do: nawigacja, szukaj


Informacje Mieszkaniowe

Musisz znać żądany numer domu, aby zapytać o to agenta. Domy Kalavan mają numery od 1 do 25. Domy Kirdneh mają numery od 26 do 49. Domy Ados mają numery od 50 do 77. Mieszkania wakacyjne Athor mają numery od 101 do 108. Numer domu znajduje się z przodu domu, na małej podpisać.

Podatek

Podatek od domu wynosi 1000 money co 30 dni płatne na rzecz Mr.Taxmana w ratuszu Ados. W każdej chwili możesz sprawdzić u niego, czy jesteś winien podatek. Jeśli spóźnisz się ponad 30 dni, zostaniesz obciążony odsetkami w wysokości 10%. Jeśli nie zapłacisz przez 180 dni, dom zostanie przejęty, zamki zostaną wymienione i każdy inny może go kupić. Przedmioty pozostawione w skrzyni pozostają tam.

Zapasowe Klucze

Zapasowe klucze kosztują 1000 money każdy. Możesz dać zapasowe klucze współmałżonkowi lub najbliższym przyjaciołom. Pamiętaj, że każdy, kto ma klucz, ma swobodny dostęp do Twojego domu, w tym przedmiotów w skrzyni. Po zakupie domu możesz kupić zapasowe klucze tylko do tego domu.

Możesz mieć więcej niż jeden klucz do domu. Na przykład, jeśli jesteś właścicielem domu i masz znajomego, który daje ci zapasowy klucz do własnego domu. Ale nie martw się, nadal możesz śledzić, który klucz jest który! Po prostu Zobacz na klucz, a zobaczysz, że każdy ma numer, który odpowiada numerowi domu, który otwiera drzwi właściciela domku.

Kluczy do domu nie można upuścić, jeśli umrzesz, więc możesz bezpiecznie nosić je ze sobą podczas podróży przez świat.

Sprzedawanie Domów

Możesz sprzedać swój dom z powrotem sprzedającemu i odzyskać część pierwotnego kosztu (np. 40%). Ponieważ pierwotny nabywca zachowuje prawo do zakupu zapasowych kluczy do swojego domu, nie można sprzedać domu komuś innemu - musisz go odsprzedać agentowi nieruchomości, który następnie zmieni zamki. Pamiętaj, aby najpierw opróżnić skrzynkę w domku. Inny gracz może wtedy kupić ten dom od sprzedawcy.

Jeśli ktoś oferuje Ci sprzedaż swojego domu, oszukuje Cię, ponieważ zawsze może sam kupić klucze. Powinni go odsprzedać agentowi nieruchomości.

Skrzynka

Domy są wyposażone w skrzynię, z której może korzystać każdy, kto ma dostęp do domu. Jeśli dasz komuś klucz do swojego domu, może on zabrać przedmioty z twojej skrzyni, więc bądź bardzo ostrożny, komu dajesz klucz. Musisz także zaufać, że powiedzą ci, jeśli zgubią klucz, abyś mógł zmienić zamki.

Zmiana Zamków

Kosztuje to 1000 money od dowolnego pośrednika w obrocie nieruchomościami i otrzymujesz do niego nowy klucz. Można również kupić dowolne zapasowe klucze. Twoje stare klucze nie będą działać. Powinieneś zmienić zamki, jeśli uważasz, że ktoś ma dostęp do twojego domu, a nie powinien.

Zwierzaki

Większość domów ma karmę dla owiec, którą możesz nakarmić, jeśli przyprowadzisz ją do domu. Jest to również bezpieczne miejsce na pozostawienie owcy lub zwierzaka - ale nie, jeśli serwer zostanie zresetowany! Planujemy to kiedyś naprawić, ale do tego czasu uważaj na zostawianie zwierzaków w domu, jeśli serwer może zostać zresetowany.

Drzwi Domku

Każdy może spojrzeć na drzwi, aby zobaczyć, kto jest właścicielem domu lub czy jest na sprzedaż. Ktoś na zewnątrz może zapukać do drzwi, co prześle wiadomość do osób w domu.

Domki Kalavan

Poniżej znajdują się szczegółowe rysunki wnętrza każdego domu w mieście Kalavan. Aby sprawdzić, czy taki, który ci się podoba, jest dostępny, zapytaj Barretta Holmesa o koszt nowego domu, a następnie podaj mu numer. Sprawdza on również swoje akta, aby zobaczyć, czy dom jest zajęty, czy nie.

Szkice domów
Domek nr.1 Domek nr.2
Int kalavan house 1.png Int kalavan house 2.png
Domek nr.3 Domek nr.4
Int kalavan house 3.png Int kalavan house 4.png
Domek nr.5 Domek nr.6
Int kalavan house 5.png Int kalavan house 6.png
Domek nr.7 Domek nr.8
Int kalavan house 7.png Int kalavan house 8.png
Domek nr.9 Domek nr.10
Int kalavan house 9.png Int kalavan house 10.png
Domek nr.11 Domek nr.12
Int kalavan house 11.png Int kalavan house 12.png
Domek nr.13 Domek nr.14
Int kalavan house 13.png Int kalavan house 14.png
Domek nr.15 Domek nr.16
Int kalavan house 15.png Int kalavan house 16.png
Domek nr.17 Domek nr.18
Int kalavan house 17.png Int kalavan house 18.png
Domek nr.19 Domek nr.20
Int kalavan house 19.png Int kalavan house 20.png
Domek nr.21 Domek nr.22
Int kalavan house 21.png Int kalavan house 22.png
Domek nr.23 WIP
Int kalavan house 23.png
Większe domki (ta sama niska cena!)
Domek nr.24 Domek nr.25
Int kalavan house 24.png Int kalavan house 25.png

Domki Kirdneh

Poniżej znajdują się szczegółowe rysunki wnętrza każdego domu w Kirdneh. Aby sprawdzić, czy taki, który ci się podoba, jest dostępny, zapytaj Rogera Framptona o koszt nowego domu, a następnie podaj mu numer, od 26 do 49. sprawdzić, czy dom jest zajęty, czy nie. Uwaga: domy 36, 37, 42, 48 i 49 mają 2 piętra. Pokazane jest tylko pierwsze piętro. Roger sprzedaje tylko kupującym, którym może zaufać, co oznacza, że ​​musisz ukończyć cotygodniowe zadanie dla jego przyjaciółki Hazel w muzeum.

Szkice domów
Domek nr.26 Domek nr.27
Int kirdneh house 26.png Int kirdneh house 27.png
Domek nr.28 Domek nr.29
Int kirdneh house 28.png Int kirdneh house 29.png
Domek nr.30 Domek nr.31
Int kirdneh house 30.png Int kirdneh house 31.png
Domek nr.32 Domek nr.33
Int kirdneh house 32.png Int kirdneh house 33.png
Domek nr.34 Domek nr.35
Int kirdneh house 34.png Int kirdneh house 35.png
Domek nr.36 Domek nr.37
Int kirdneh house 36.png Int kirdneh house 37.png
Domek nr.38 Domek nr.39
Int kirdneh house 38.png Int kirdneh house 39.png
Domek nr.40 Domek nr.41
Int kirdneh house 40.png Int kirdneh house 41.png
Domek nr.42 Domek nr.43
Int kirdneh house 42.png Int kirdneh house 43.png
Domek nr.44 Domek nr.45
Int kirdneh house 44.png Int kirdneh house 45.png
Domek nr.46 Domek nr.47
Int kirdneh house 46.png Int kirdneh house 47.png
Domek nr.48 Domek nr.49
Int kirdneh house 48.png Int kirdneh house 49.png